Ärligt, vad hände med NG3?

Kan man verkligen ha en "hit" och sen försvinna? ..Jag undrar vad de gör nu?

Det är helt sjukt!
Jag har inte rökt på snart fyra dagar, och jag har inte ens varit röksugen en enda gång!
8:e Augusti är den officiella sluta-röka-dagen från och med nu, och den här gången orkar jag inte dras ner i skiten igen. Fan, har jag klarat mig utan en tanke på cigg de fyra första dagarna KAN det väl inte vara nå svårt att låta bli i fortsättningen? Sist jag slutade med något var snus, den första Januari 2005. Men då hade jag bestämt mig och verkligen pumpat upp ett förtroende för att klara det. Nu bara blev det så att jag inte rökte på tisdagen, och eftersom det inte var så jobbigt så är jag alltså numer en ICKERÖKARE.
Feelin' good!





Jag har råkat smitta Lasse med ont i halsen.. Han vaknade imorse och då var det väldigt synd om honom, så jag tog på mig ansvaret att fixa lite te till stackaren. Jag har ju också varit sjuk, men det är självklart mkt värre för killar. Så klart. Igår var väl första dagen jag kände mig nästan helt frisk (har fått två behandlingar av Kristin på jobbet. Egentligen jobbar hon med nålar, men på mig tröck hon i örat med en tändsticka.. Baserat på den upplevelsen vet jag inte om jag hade stått ut med nålar, men jag tror att det kanske hjälpte), men efter uteträningen igår blev det lite värre. Konstigt hörrudu, när man börjar med 20 minuters "lätt jogging" (-för dem, kanske!) för att sen köra intervaller. 20 st 30 sek löp, 30 sek gång. Och mitt upp i allt detta så ösregnar det och åskar. Ja, vad gör man inte för att förbättra sin kondition? Ska iaf
bli otroligt kul i nästa vecka, för på måndag börjar inneträningarna!



Ey! Efter en snabb googling verkar det som att NG3 faktiskt har kommit ut med en singel efter The Anthem.
-Detta kräver lite detektiv-verksamhet! I aint finnished yet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback