Rökfri och ont i ryggen

Double the numbers below honey!
Yep! Nu har jag vart utan cigg i två veckor. Still Feeling good!

Igår hade vi möte med jobbet. Jag var kvar till runt halv sju, för att åka direkt till träningen.. När jag kommer ut på parkeringen (intet ont anande) är det nåt väldigt konstigt med min bil.. Kändes liksom inte helt riktigt när jag körde, så jag stannade  bilen för att kolla däcken.
Jodå, mycket riktigt, höger framdäck var punkterat!
Tur att vi (eller logistik, då) har en Holländare på besök, som väldigt manligt ställde upp och bytte däck åt mig. Okej, okej, jag borde klara sånt själv, men.. Jag känner mig osäker, och vill helst inte dundra fram på E6 i 100 km/h när ett av däcken lossnar för att jag inte är stark nog..
-Och ja, jag är blond.

Träningen gick annars bra, förutom att jag har sträckt nåt i ryggen så jag känner mig som en kärring.
Plus att jag får fortf ont i höften (jag vet, ännu mer kärringvarning) när jag tränar - och det känns drygt som fan. Men, men, bara att träna på och hoppas att det går över.

Nu börjar min arbetsdag - så vi hörs lejter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback