Solen i ögonen!!

Tre veckors semester avklarad! Med veckan i Maj inräknad (Turkiet) har jag bara en veckas semester kvar det här året, och den är redan uppbokad till Skottland-semestern med pappa och Lotta och Sofie. Hur jag ska ta mig 50 mil till Falun för att fira jul blir väl ett mysterium, när jag står utan några semesterdagar att ta ut. ;) -Fast det brukar inte vara några probl på Helly.

Vi hade det iaf hur bra som helst. Stranden varje dag, fotbolls-VM på barer (m öl), goda middagar på resturang (m mer öl eller vin), backgammon på terrassen (m vin eller drink, eller kanske en öl) och ett Napa-besök (med massa alkohol). Med alla maträtter som serveras med chips, the english breakfast a few mornings och den "enorma" (?) mängd alkohol gick jag upp cirka 15 kg på semestern. Fast det mesta har lagt sig, så jag var kanske bara lite uppblåst.. Hemma i Norge är jag ju duktigt och springer lite, så de försvinner väl fort - hoppas jag! ;)
Lasse var riktigt nöjd med semester, och tur var väl det. Jag var inte orolig, men han jobbar ju så mkt så jag misstänkte att han skulle söka upp internet för att kunna kommunicera med folk på jobbet om jobbet. Men han trivdes som fisken i vattnet - så det var inget att oroa sig över!

När vi kom hem från Cypern åkte vi till Tällberg med min pappa, som hade sitt 60-års kalas. Det blev riktigt lyckat! -Hur kunde det inte bli det, med:
* en flaska champagne som väntade på oss när vi kom till rummet, med jordgubbar
* en svit till mig och Lasse - i bästa "honey-moon"-anda!
* fyra rätters middag med extremt gott vin till
* jag fick träffa min bror, och mina två halvsystrar med deras familjer
* frukostbuffén (jag ÄLSKAR frukostbufféer)
* en runda tennis på söndagsmorgonen, med Lasse. Första gången för mig, men inte sista!

Linken till mitt space - där finns massa foton, klicka vidare!
http://kriztiiin.spaces.msn.com/

Och här är nåra foton från sommaren, än så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback