Vad hände med NG3?!

"If you have an R, then you've got to have an E, add a little S, P, E, C, T"
Hur kunde de INTE klara av att producera en till hit?
Skämt åsido, jag har nyss fått stereo (cd-spelare) i bilen igen och innan jag hittade mitt cd-case med brända drömsamlingar var jag tvungen att köpa lite billigt nöje på cd.

Så det blev absolut music 2003, the best of 1991-1994 o likn. -Och där dök ju då NG3 upp..
(på A M 2003)

Det som är lite dumt med cd-spelaren jag har är att den har inget minne. Varje gång jag startar bilen sätter den igång på samma volym (11: högt) med första spåret på skivan. Jag är snart lite less på att höra "Här kommer alla känslorna på ÉN och samma gång" med Gessle. Inte än, men det kommer nog.

Eftersom det är så lugnt och skönt på jobbet hinner jag med en del viktiga saker.. Jag har ju så mkt kontorsmaterial här, så självklart har jag ordnat en pärm för alla mina papper, sorterat räkningar och annat tråkigt. Och idag ringde jag till skatteverket här i Norge. Efersom jag har två personnummer i Norge har det självklart blivit strul. De har registrerat en årsinkomst på x antal hundra tusen, men inga uppgifter om att jag har betalat skatt. Räkningen jag fick på 54 304 NOK var alltså helt fel. -Man tycker väl att de borde reagera på en sån siffra, och kanske dubbelkolla, men nejdå. Det är ju ingen fara, jag hade betalat över 56 " i skatt förra året, men ändå. De har betalt för det där!!
Tyvärr så trodde jag att jag skulle få tillbaka runt 20-30 000 - men det verkar bli snarare 1-2000. Aja, shit happens. Kanske att de lyckas få med sig att jag är svensk och borde få skatta mindre! -Då har jag ännu ett fradrag, och det blir mer pengar till mig!

Igår var det (som de flesta andra kvällar) Animal Cops, på Animal Planet.
Varför, varför, varför skaffar folk djur om de inte kan eller vill ta hand om dem??!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback