www.stylebird.com

Idag var det jobbigt att gå upp ur sängen.. Fastän jag nog aldrig har legat ner så mkt under en dag som jag gjorde igår. Jag vaknade halv tolv i söndags, och då var det rätt in till soffan; jag och Lasse var ju tvungna att se färdigt Lost! Det blev tolv timmars dvd-tittande innan det var dags att gå och lägga sig igen.. Känns som att man hade kunna gjort något mer konstruktivt på en ledig dag, men vi var ganska aktiva på lördagen så det kanske väger upp.. I lördags tog vi nämligen en timmes promenad ner till stan, där vi satt på bryggan och tog en öl, i fullt solsken! -Men igår var det inget höjdarväder, så då är det liksom lugnt att bara ligga på soffan och stirra på en 40" lcd-tv.. (Det ÄR det!)
Men jag hade ju planer om att städa hela lägenheten i helgen, som tyvärr då inte blev uppfyllda. Jag är inte jätteledsen för att jag inte städade, men det är så drygt när vi har massa kartonger och grejer kvar sen vi flyttade in (i Mars!!), så eg borde vi få lite ordning på alltihop.

Till helgen ska jag förmodligen in till Elina, i Oslo. Hon skulle till Tove nu till veckan när hon är ledig. (Den jäveln har fyra veckors semester som börjar idag! Fyra!) Hoppas att jag kommer iväg, för nu var det ganska länge sen vi sågs och det vore kul att hitta på nåt. Sen är det bäst att passa på att träffa så många kompisar som möjligt när man fortf är lite brun efter semestern, he he.

På jobbet är det helt dött! Det är fortfarande ingen som har ringt, och inget som har kommit in på fax. Men guuuud va skönt det är! Man bli jäävligt ineffektiv, men det skiter jag i! En lite negativ sida av det är att man får en himla massa tid till nät-shopping. Och det är lite dumt att nätshoppa när man sitter framför datorn mellan 08-16 och inte har så mkt pengar kvar på kontot så att man eg ska köpa massa (onödiga?) saker!
Fast till helgen kommer min frank dandy- beställning (med "kurir" fr sthlm) så fram tills dess borde jag kunna hålla mig från shoppandets vilda värld! - Kanske.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback