Äntligen va!!

Bara för att jag inte är så duktig på att skriva blogg nu för tiden betyder det inte att jag inte är på vilda vebben och spanar in andras bloggar! Se upp!

eyeswideopen


Och innan jag uppdaterar med massa onödig text kommer här ett par foton, lite av what I've been up to:

Nedan: Jorunn med tapas! (Barcelona)

jorunn

Nedan: Jag och Marte spänner muskler pån pub i Barcelona
muskler

Nedan: Therese med Tapas

terran

Nedan: Konsert i Fredrikstad. Bland annat "The Zoids", Martins braiga band!

jag?marte


Nedan:Bar i Barcelona med Typ från Manhattan. Jag: full på tequila shots.
(Vaknade dagen efter och fick höra att jag hade hookat upp mig med mr Bean. (?)

jagmrbean


Nedan: mat i Barcelona. Tapas med tillhörande potatisbomb (!) att spotta nere i höger hörn.
Spännande! Minen ser ut att var en blandning av skeptism och njutning, men det var 100% gott.

image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback