Busted!!

Vi tittar på (ett av mina) favoritprogram som visas på norska kanalen TV2 Zebra, nämligen American Idol!! Fortfarande audition-fasen, which we of course just looove! Men jag är kanske lite lite för överivrig i mina positiva uttalanden om min favorit kille Simon Cowell.

image209
image207image208


Jag: Han är ju bara bäst. Alltså, jag hade hellre gift mig med honom än med Brad Pitt.
Lasse: Ja..
Jag: Jag menar, han har ju så mkt utstrålning! Han har ju mer utstrålning än nån annan!
Lasse: Än nån annan??!

Simon skulle stå med på min lista, om jag hade en.
-Men den hade jag inte visat för Lasse. Hehe.
Jamen hallå? Hur stor är chansen att jag skulle stöta på honom? Be real! ..Tyvärr. Eller så drar vi till USA och kör try outs to American Idol, first swedish girl kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback