Man vill nästan vara bög

Fan vilken underbar period vi går in i nu, svenska folket! Det är nästan så att man vill bli homosexuell bara för att njuta max utav detta fenomen som på svenska kallas melodifestivalen! Ah, sweet sweet sweet.
Huruvida Sverige tar sig långt eller inte blir en annan femma, men bara det att det verkligen börjar nu gör att man vet att våren har kommit! För melodifestivalen är lika mkt vårkänslor som jag får av öl på balkongen (idag efter jobbet), kubb i parken (första gamet imorgon!) och lunch ute i solen (plastbordet invigdes idag på jobbet)!

Hörrni people, det var ju 20 plus och sol idag! Och om två veckor ska jag till Rom med pappa och systrar. "Rome here we comes" som min pappa så fint uttryckte det!

Simma lungt,

Kommentarer
Postat av: henrietta

Fan vad skönt att det inte bara är jag som tycker att allt dethär med melodifestivalen är förjävla kul:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback