Måndag i Norge

Vaknade först av att Lasse var uppe (alldeles för) tidigt, för att hinna med tåg till Gardermoen. Kvart över fyra gick människan upp, helt omänskligt! Sen vägrade alla fåglar utanför hålla käft så jag var tvungen att gå upp nån timme senare och stänga fönstret. Aldrig lugn och ro att få, är det inte otroligt? Men man ska inte klaga, det är ju sommar! Som vanligt när jag ska gå upp utan nån som väcker mig blev det i sista minuten. Fem över sju var det dags att resa på sig och pallra sig ner till bilen. Och nu är jag på jobbet.

Min resa till München nästa vecka är kanske inställd, det finns inte ett enda ledigt rum i hela München! Skumt, huh? Nån byggmässa som lockar massa folk och förstör min business-trip. Men det är inte så farligt för min del, tar det faktiskt hellre i Maj. Jag har ju ROM nästa vecka att ladda till! Yes baby, lets do it Italian style!


image193image194image192

image189

image190image191

Åh, tänk om det här kunde bli en reseblogg! Antar att mina fem veckor semester inte riktigt håller måttet till 365 dagars bloggning om resemål, tyvärr. But oh, happy day! Ge mig mer fri! Och mer lön! Kom igen, HH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback