paradise by the dashboard light

P (svenska chefen) ringde mig igår för kort prat om lite olika saker. Han börjar som vanligt med att fråga "Hur går det?". "Jo", svarar jag som jag brukar "det går bra". Då frågar han om jag har hört talas om "En röst i natten" nåt teveprogram som gick för x antal år sen på (iaf svensk) teve.. Jag tror jag vet vilken det är och han lägger ut om hur den här radioprataren blir en nattens hjälte som folk ringer in till. Han blir den som kommer med råd när andra sover och som liksom lugnar hans lyssnare. "Så känner jag när jag ringer till dig! Jag blir lugn av att höra din röst."

Vilken superkomplimang va! Tänk vilken positiv energi jag måste utstråla, och det PÅ TELEFON, vänner! Well, he made my day iaf. Sen att jag var nere på stan med Marianne och hittade ett likdant linne som jag har fyndat på Oasis en gång (fast annan färg) ÄNNU billigare gjorde inte direkt dagen värre!


//Kristin, din blogg i natten (eller dagen eller när det passar dig)
-som lyssnar på Meatloafs dänga ( se rubrik). My type of music!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback