Allt går emot mig

Arbetsmoralen borde vara högre.
Folk fattar inte att de ska sluta sända mig emails! Jag hinner inte svara fler!! Sluta! Jag vill ha ett auto return-to-sender-meddelande just nu: Please notice that your email has NOT been sent. Try again later or harass someone else, will you?!

Det blir definitivt inte bättre av att jag i ett svagt ögonblick signat upp mig på alla möjliga tänkbara rese-sidor, så 10 gånger om dagen får jag bra, ibland väldigt bra, erbjudanden om resor världen över! Precis när min reseabstinens är som högst kommer Marte med tips om nästa resa. Vi ska till Filipinerna!

Måste jag svara på alla email innan nästa semester? Åh gud. Ge mig styrka.

Kommentarer
Postat av: tomtenissen med tissen

kommer det ikke snart noen oppdateringer her??? Du har det vel ikke så travelt på jobb?? -Eller må du "vente til lunsjen"?? hihi

2007-09-04 @ 11:18:20
Postat av: Kristin

aldrig hört om en nisse utan tiss, då heter det ju tomtemor (nisse på svenska som förövrigt är tomtens medhjälpare).. men välkommen till min blogg, tomtenisse med tissen! I like u already

2007-09-04 @ 15:19:12
Postat av: Kristin

dessutom; är det inte lite tidigt att börja tänka jul-tankar?! .. jag försöker lista ut vem du är.. det faktum att du skriver "hihi" säger mig att det antingen är en tjej eller en feminin kille.. am I close?!

2007-09-04 @ 15:21:03
Postat av: tomtenissen med tissen

det er jul hele året! Dessuten handler jul om SHOPPING!!!! thihi

2007-09-04 @ 15:59:13
Postat av: Kristin

Aj aj aj, antingen en VÄLDIGT feminin kille eller tjej. Jag har en känsla av att jag kommer att sväva i ovisshet en stund; jag är tyvärr ingen hacker på att kolla IP-adr som min käre vän Marte tydligen är. Spänningen fortsätter. . . Give me a hint då!

2007-09-04 @ 17:33:01
Postat av: Marte

hi hi hi, jeg leste gjennom linjene og skjønte MED EN GANG hvem det er ;-) hoo hoo

Postat av: tomtenissen med tissen

det som er kjedelig ved å være tomtenisse er at jeg bare kommer en gang i året... resten av året shopper jeg. -Gi meg en strawberry daiquiri!!!

2007-09-05 @ 14:09:44
Postat av: Kristin

Tomtenissen; du borde skaffa en egen blogg och sliuta snylta på min uppmärksamhet!! Obviously, u like writing I can tell. Men det är fusk att bara kommentera. Spec när man gör det anonymt du vet. . .

2007-09-05 @ 17:37:12
Postat av: Marte

Fortsatt ikke "listat ut" ??
Tomtenissen: give the girl some hints...

2007-09-05 @ 21:40:14
URL: http://marte77.blogg.no
Postat av: Therese

Det er IKKE meg Kristin!!!!! Jeg hadde nok heller kalt meg "nissemor" (hvis jeg i det hele tatt skulle gå ned den gaten mener jeg...)

2007-09-07 @ 14:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback