Blogghotad

Lasse hotar med att börja blogga.
Mitt svar till honom var "What could you possibly say?!"  när han påstod att han skulle blogga om mig.
Men, så tänkte jag efter en stund. Det finns, tyvärr, en hel del att säga om mig. Speciellt för en kille som har bott med mig de sista 3 åren.

För jag är liiite rädd för att komma hem till en bloggberoende sambo som i smyg skriver ner mina konstiga kommentarer, eller felciterar saker jag sagt. Det hade ju nästan varit lika illa som om hans blogg blev mer populär (hehe, populär?!) än min. Näe, då är det faktiskt rätt skönt med en kille som håller sig undan bloggar och hellre läser en bok!

Tur för mig att han bara skämtar.

Förresten, resväskan är (full)packad och ready to go! Flytoget kl 06.05 tomorrow morning!
Nyss tagit en regnig promenix med Elina.
Nu: mat.

Kommentarer
Postat av: Marte

Åhh jeg har enda ikke begynt å pakke.. Jeg HATER det virkelig!! Nå jeg stått og forstyrret "håndtverkerene", men ble tilslutt kastet ut av kjøkkenet. Btw, jeg har spurt om de vil ta ditt og, det var ikke noe problem :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback