Changing everything..

Jag vill förändra min blogg och i mitt inre ser jag hur en väldesignad, färgglad, positiv och härligt kaxig blogg blir till..

Problemet: I know shit när det gäller sånda där HTML-taggar och saker.

Synd att man har en pojkvän som bojkottar blogg, annars hade han kunnat göra det åt mig. Han håller på med programmering och sånt på jobbet. Läs: han jobbar med nånting inom data/teknik. Äh, jag vet inte, men han kan sånt iaf. Vad hans tjänst går ut på har jag inte riktigt lärt mig än. Varje gång han börjar prata om det faller jag liksom av vagnen efter ett tag och säger bara "Mmm" och sånt.

Det är väl så det är att vara konsulent/ projektledare/ nånting annat. Antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback