Heppelihepp!

Har tittat igenom mina foton från semestern och konstaterar följande;

1) Jag är ungefär lika vit på första kvällen som jag är sista. (Marte i kafeterian imorse till kocken: "Nicos, vem är brunast av mig och Kristin?!" och så gapade/smilade hon extra stort så hennes bländvita tänder skulle stå i klar kontrast till hennes "bruna" ansikte)


Hittade inget foto från sista,
men detta är första kvällen

2) Jag håller i en drink på många foton tagna med sminket på.
Och ändå tycker jag inte att vi festade SÅ mkt?


3) Det smartaste köpet i mitt liv (jaja, okej då! Lasse har betalat för den, men igen: Jag valde ut den och jag använder den..) är min nya Olympus MJU 770 SW digital kamera. Den tar foton under vatten! Under vatten!



4) Jag saknar redan stranden. Det är långt till vintern! Och jag vet inte jag ens kan få med Lasse på den där solresan när det närmar sig november/december. Han muttrar ju redan om att jag reser för mkt och att vi ska renovera lägenheten och inte har råd. Men: ingen challenge är för liten att anta; jag ska göra mitt bästa!

image307

image306

image308

"Alla" foton kommer upp på FB; samtl resenärer ska censurera korten först. Vi var trots allt 4 tjejer med fyra kameror och jag tvivlar på att vi får till tusen (?) foton där alla är nöjda. Det är ju inga problem för mig, är jag lika vacker på de andras kameror som jag är på min egen är det ju förträffligt! Här följer smakprov:
   
(Marte om oss utan smink: "Vi ser ut som gutter!!" -Äh, va snackaru om?! Jag skyller på dålig tajming, bad hair day(s) och en solbränna som inte helt ville ta fart!)

Kommentarer
Postat av: Marte

Ho ho ho, kuule bilder :-) Regner med at du får tatt med kam til helgen, for jeg har brukt opp blitzen på mitt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback