It only takes a beer

image296


Solen tittade fram under dagen, skönt!
Efter gårdagens innekväll med Greys gänget som enda sällskap (förutom M&M) blev det en liten shoppingspree på eftermiddagen idag. Handlade massa rea, 5 plagg för bara 150 kr!
Men nog om det, det finns ju viktigare saker än kläder.

Elina undrade om jag ville med ut. "Njaa, det är ju näst sista kvällen med Lasse innan jag är borta en vecka. Jag vet inte helt." Fem minuter senare, efter en kall 4,5a på balkongen: "I'm in!"
Lasse vill inte, men han är ändå inte hemma före 22.. -och känner jag honom rätt ger tv:n och soffan honom bättre sällskap än vad vilken Kristin i världen kan en erbjuda en lördag som denna! Sagt och gjort, jag tror det blir paaaarteeeey för mig, lugnt för mannen.

Resväskan ligger förresten kvar uppe i garderoben. Men mentalt sett är jag fullt igång och nästan färdigpackad. Det är ju bara 7 dagar, hur svårt kan det vara? (Jag minns med fasa mina 20 (?) kilo som jag hade med mig för en tre dagars visit i Barcelona i höst. -Där menningen var att handla massa kläder. Pust)
Jag har iaf 6 bikinis, så badkläder behöver jag inte ägna ngn tanke åt. -Allt ska med!

Wupidooo, om 2 dygn är jag redo och på plats for a night out in napa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback