Jag, en blogg-stalker?

Är det bara jag, eller har det plötsligt dykt upp fler bloggar som handlar om annat än det typsika modet?!
De kanske alltid funnits där, men att jag inte sett längre än till blogg.se's topplista?

Hursom; det är så skönt att läsa om "vanliga" (ska erkännas att vissa är mer eller mindre kända) människors liv utan att få upptryckt i facet vad de hittade på rean etc.. Men frågan som följer blir självklart:
Fattas det nåt i mitt liv när jag finner sån glädje i att läsa om andras?
Har jag så tråkigt att det fyller en funktion att läsa andras sarkastiska/ roliga inlägg om vad som händer i deras liv?
Eller ännu värre: Varför är det så intressant om läsa om folk jag varken känner eller vet vem de är?!

-Jo, jag har nog tagit upp frågan förut, men det är ju mer creepy att läsa om folks liv än om mode! Eller?
Kvällen gör mig filosofisk. Plus att jag sitter framför VÅR (Lasse hävdar hans men det kan han ju fetglömma, mannen äger inte ens en blogg. Liksom, hallå? Va ska man då med data till?) nya dator som ägnar sig utmärkt åt bloggandet. Åh, den är underbar.

Jag har precis smort in hela kroppen med servietter och tänker blogga tills jag är torr och brun.
(Brun-utan-sol-servietter, människa!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback