Svettiga typer, (och lite bröst)

Egentligen skulle jag ner på stan efter jobbet för att köpa en outfit till bröllopsfesten (!!) på lördag. Men jag testade min klänning som jag köpte i Barcelona och som bara använts en gång och den satt så fint så jag kör på den och fyller på med nya accessoarer.

(Och nej - eftersom detta INTE är en modeblogg ska jag inte posta foto på min klänning. Däremot kanske det dyker upp foton från själva festen och om ni har tur kanske jag själv dyker upp på nåt iförd just den klänningen. När jag tänker efter så kommer det nog att göra det eftersom mina bröst ser utomordentligt bra ut i den om jag får säga det själv, och vad är en blogg till för om inte för att boosta ens ego lite? -Eller mycket, för den delen. Just det, jag tänkte väl det.

Men för att kunna posta foton så krävs det att min digitalkamera dyker upp snart!! Inne på femte veckan sen jag lämnade in den för reparation, eftersom jag råkade tappa den på krogen, med linsen ute. Att expert fortfarande inte lyckats få fram en ny kamera eller laga den gamla är fanimig skandal! -Jag har en deal att jag ska ringa efter 16 idag, och jag hoppas att de har lyckats lura fram en lånekamera AT LEAST! Det har gått alldeles för lång tid för att man ska kunna kalla det acceptabelt.)

Aaaaaanyway. Skara i helgen alltså, med bröllopsfest som jag ser fram emot! Hotell för mig och Lasse, och hotell är grrreat! Speciellt frukostbuffé. Mmm, jag älskar frukostbufféer.

Och plötsligt är det bara 10 dagar kvar tills vi drar till Cypern!
Bara 6 arbetsdagar - helt ooootroligt.
Jag ser för mig beachen och solen från där jag sitter, inlåst i ett kontor med ett stort lager (eller vad det nu är) utanför fönstret och inte mkt annan än rix fm på nätradio och lite sporadiskt bloggandes. Eh, och så jobbar jag ju, så klart. Vad trodde du?
Men det är ganska fint väder ute!

Spinning imorse igen. Ensam, igen. Min tidigare träningskompanjon (NAME DROPPING: MARTE!!) har helt gett upp det där med att svettas i grupp. Shame on you! Men det ska bli ett sant nöje att stå bredvid dig på stranden och spänna upp musklerna. Moahaha.


image280


Fascinerande egentligen. I Sverige heter jag Kristin, men majoriteten av folket i Holland väljer att kalla mig Kirsten eller Kristen. (Alltså, de stavar namnet annorlunda i mail till och med?)   I Norge heter jag Kri- stin.

-Kaffepaus.

Kommentarer
Postat av: Marte

Ho ho ho, tror du at du ser ut som det bildet pga 2 (just det TO) treningstimer 1 uke før du drar til Cypern.. Vi får se hvem som spenner størst biceps baby :-P

2007-08-10 @ 00:10:55
Postat av: Kristin

Du.. Det blir FYRA med de två som kommer nästa vecka! Don't hate :)

2007-08-10 @ 08:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback