Uuuunderbart!!

Jag har varit nervös hela dagen för jag hade lovat Lasse att följa med till gamla lägenheten och ordna å styra..
Dagen har gått åt till att ställa mig själv frågor som "undrar om jag kan lura mig till att slippa åka?" och "MÅSTE man ställa upp och hjälpa till i sin sambos gamla lägenhet, när man bara bott där men inte ägt den?!"..

Men han är underbar!
För tredje gången på rad (YOU HEARD ME SISTER!) har Lasse själv dragit sig ur!!
(Jepp, både lördag och söndag "slapp" jag åka 2 långa timmar för tråkig sysselsättning! ..Han vill inte heller, jag vet det. Men det spelar ingen roll, it feels good inside.)
Trixet? -Låt alltid honom tro att det är han som bestämmer!

L: "Jag tar fem tåget, så ses vi kvart i sex"
K: "pust.. Ja ja" (lagom negativt - inte överdrivet. Aldrig överdrivet för att få sin vilja igenom)
L: "Jag hinner inget tidigare, måste jobba!"
K: "Jaja, bara det att det blir så himla sent.."
L: "Vaddå, vill du hellre åka in imorgon istället?"
K: "Alltså, jag tror ju att det är mkt bättre väder idag än imorgon"
(Sant, har hört talas om ett lågtryck som kommer)
Paus
K: "Men jag vill absolut inte bestämma det jag, det är upp till dig alltså!"
L: "Ja, jo men vi kan ju alltids ta det imorgon. Men då måste vi åka imorgon!"

Ta daaaa! Så nu kan jag göra nåt kul ikväll när solen skiner!
Plus att jag var uppe 05.30 (spinning för fulla livet!) så jag är liiite för sliten för tapetsering och dylikt.. Hua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback