Vardag i Oslo

Det blev en riktigt trevlig tillställning i lördags!
Skara var en fin liten stad, och det bjöds på trevlig fest med trevligt folk!

Jag fick tag på en lånekamera från expert, så vi hade möjligheten att fota hela kvällen.. Men en blandning av ovanan att stå med kamera i högsta hugg (var trots allt sen 6 veckor sen jag hade min egna) och det faktum att jag inte är helt komfortabel med att springa runt och trycka upp kameran i ansikten jag inte känner resulterade i att det inte blev så många foton tagna. Men vi hade kul och det är ju huvudsaken!

Man skulle kunna tro att en bröllopsfest bäddar för romantik, men riktigt så var inte fallet. Innan maten nämnde Lasse att han såg framemot att gå tillbaka till hotellet när festen var över..
Jag (lite flörtigt); Tänker du hotell-tv-porr eller hotell-säng-sex?!
Lasse; Jag tänkte egentligen mest på min bok

Ah, well. jag får skylla mig själv när jag påminner honom att ta med hans bok som han har en förmåga att fördjupa sig i nåt helt otroligt!

Marte fyller 30 idag!! Hon har dessutom tagit steget fullt ut i nätets vilda värld och skapat sig en alldeles egen blogg! Allt om hennes liv finns att läsa
här! Det bevisar ju än en gång att internettet är här för att stanna, och vem som helst; gammal (läs: Marte) som ung (läs: moi) har något att tillföra ut i cyberrymden.

..på tal om gammal och ung kom Lasse med ett välflormulerat citat under lördagen; "Du inser att vi än en gång är de yngsta här, som inte kom med sina föräldrar?!"
Men jag klagar inte över det. Däremot har jag som 23-åring upptäckt rynkor i pannan! -Kanske dags att bara umgås med äldre folk för att dölja eventuella brister som ungdom?!

Nu ska jag dricka mer te, sätta på "Music and Lyrics" och bädda ner mig i soffan för att bli av med min förkylning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback