YABBA-DABBA-DOO

Alltså, det finns så mkt att skriva om. Hela resan har varit superduper trevlig och nice, varm och fartfylld och riktigt jävla kul! Jag tror att jag har hittat tre av de bästa resekompanjonerna, faktiskt! Helt totalt genomlyckat var det! Nästan ännu roligare när man kommer hem och kommer ihåg allt, backflashes rules!

Iaf, jag hinner inte uppdatera så mkt nu när jag jobbar (jag har ju säkert 10 bloggar jag missat att plöja igenom också! Gud, varför är det så mkt som ska hinnas med?!)..

Men det kommer vänner och bekanta, snart mer info på bloggen jag lovar!

Idag har jag en fruktansvärd träningsvärk i underarmarna! Min väska gick från 24 kilo på Gardermoen (aj aj aj, bara att betala övervikt), till 18,9 kilo på Larnaca (jag hade bantat ner väskan 5 kilo på en vecka!) till MINST 35 kilo efter min taxfree-shopping spree väl tillbaka på Gardermoen (vill inte tänka på saldo på kontot just nu, vill INTE tänka på saldo just nu) - och jag tror det är därför mina arma värker.


Tack till Jorunn, Therese och Marte: We had a yabba-dabba-doo time together!

I can have my lunch now!

Kommentarer
Postat av: Therese

Haha, I can have my lunch now! ;)

2007-08-31 @ 11:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback