Gud; giv mig styrka

Åh herregud, vad har jag gett mig in på?

Vi ska byta tvättmaskinen som står i badrummet.. Tyvärr är dörren bara 0,5 cm bredare än själva tvättmaskinen vilket medför vissa problem. Hade det bara varit en VANLIG tvättmaskin hade jag kunnat hjälpa till att bära missfostret över handfatet och toaletten och ut genom dörren. Men icke! Lasse inbillar mig att maskinen väger cirka 70 kilo. My ass att den gör. Jag orkar väl för fan lyfta en människa i tre sekunder..!
Nej du, den här master piece of work ligger närmare 150-200 kilo, på en höft så där.

Resultat: en svärande Lasse i badrummet som leker handy man och ska ordna detta själv. Massa badrums-inredning i hela lägenheten! Dusch-kabinett där, tvättmedel, slangar, lister..

Usch, jag känner att det kliar i fingrarna.. En röra överallt! Och riktigt riktigt smutsigt..

Nu låter han konstigt, bäst jag kollar att han inte hamnat under den där jätten han kallar tvättmaskin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback