No danger on the roof people!

(Jag har börjat träna upp mig på engelskan, nu när jag snart ska besöka London town.)

Men seriöst, jag kan lugna er med att tvättmaskins-episoden igår slutade rätt lyckligt! Alltså, vi fick ut den gamla (stora) tvätt maskinen, och fick in den nya (något mindre men också väldigt tung) på plats i badrummet. Lasse hann aldrig sträcka nån muskel eller krossa någon kroppsdel, utan det gick rätt smärtfritt. Däremot låg han rätt ut på soffan i timmar efteråt och klagade över att han var sliten.

Dagens ungdom, säger jag. Det är bara data och teve och ingen stärkande utomhusaktivitet alls nu för tiden!

Ungefär 24 timmar tills det bär av till Gardermoen. "A glass of champagne, please" (fast det klart, flygvärdinnorna på Norwegian snackar väl kanske möjligtvis både norska och svenska..)

En flaska skumpa tack - här ska vi fira 2007!!

image378

Kommentarer
Postat av: Linda

hei!
Dette er bare helt sykt...jeg hadde en drøm om deg og Elina i natt, at jeg møtte dere på Roof Party på Kypros...som vi også faktisk gjorde for 5-6 år siden! Vet ikke helt om du husker meg, men vi møttes iallfall i ayia napa. Da gikk jeg sammen med venninna mi som het Kristine. Vi flyttet ned året etter og jobbet med booze cruise. Iallefall, nå bor jeg i Oslo med kjæresten min, så ta kontakt om du har lyst å ta en god, gammel grogg igjen!

2008-05-17 @ 23:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback