423 NOK tur/retur Barcelona

Yep - that's right! Jag ska till Barcelona gott folk! Med Marte, Therese och Jorunn blir det en shoppingtur, måndag-onsdag om 4 veckor! ..Tjusningen med msn på jobbtid (fastän vi inte "får" använda det, men jag tvivlar på att blogg.se är mer populärt) är att man får tid att hitta såna pärlor. 423 kronor, vad är det? En halv Lee-byxa, en stor pizza (jag sa ju att Norge är dyrt) (hemkörd visserligen),  en HH-jacka till personalpris, 4 flaskor vodka på taxfreen.. Ja, you get it. Billigt iaf! Jag fick resan godkänt av mannen – han måste få vara med och bestämma trots allt, och fick snika till mig ledigt av chefen (hör och häpna, utan "förbehåll"!) så nu är det bara att vänta på avgång!

Nu är nästa problem att ha råd till shopping. Lönen kommer 20/3 men då kommer också räkningar på typ massa tusentals kronor.Det är ett hårt liv att leva när man är i mina skor…

Barcelona i Mars, Rom i April; We’re doing Europe, baby!

Vi har en riktig stjärn-kock här på Helly Hansen bygget, så när jag inser att jag måste ha övertidsmat lite väl sent, då kirrar Nico the greek ändå:
"jeg ska lage suppe till deg - ikke noe problem"
"så lenge jeg er her, du ska ikke kjöpe"


Bara en timme kvar till min soppa; men jag är hungrig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback