Happy Valentines ..yesterday

Egentligen så skulle jag vilja ha tid/ ork till ett riktigt långt och innehållsrikt inlägg ikväll. Tyvärr är jag alldelesför trött. Men en liten uppdatering borde jag väl klara av?

Igår var det Alla Hjärtansdag. Jag och Lasse bestämde oss för att fira med mat ute och jag fick med Marte på tillställningen. Marte skämtade om att hon satt på änden av bordet och kände sig som femte hjulet pga dagen, men Lasse mena på att det var han som blev utanför när vi väl satte igång. Det var iaf god mat och en trevlig stund, så det var bra.

Förövrigt är det faktiskt snart tre (3!) år sedan jag och Lasse blev ett par. Snacka om att jag har gått å blivit seriös på gamla dar. På tal om förhållande så har det på sista tiden varit extremt mkt diskussioner om otrohet. Jag blir så matt. Jag har så mkt åsiker om det ämnet så jag hade kunna fylla hela bloggen. Men jag orkar inte nu. Jag kan bara tala om att jag är emot otrohet, och ser det som en svaghet. Som tur är slipper jag det i min närhet, men det verkar som att det alltid på ett eller annat sätt är ett aktuellt tema. Men okej, boring. Make love, people!

Den här veckan har (redan) bestått av tre träningspass tillsammans med tränings-narkoman-kompanjonen Marte. Imorgon kör vi fjärde rundan, en avslutande sektion på vardagarna som gått. Tro mig, det har jag behövt! I flera månader har jag mentalt förberett mig på att sluta röka, och i söndags tände jag sista ciggen. Det går (relativt) bra, jag har inte rökt på fyra hela dagar. Men; jag är ju konstant sugen på något. Jag har käkat ALLT de sista dagarna, fast jag försöker låta bli. Summan av kardemumman: Bra att jag tränar så mkt som jag gör! Men nu måste jag sova om jga nångång ska orka upp imorgon. Äh, who am I kidding? Jag har försovit mig hela veckan.


I'm outta here!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback