Hört från sängen:

Jag och Lasse vaknade i morse och låg kvar å pratade innan vi gick upp.
Han har nyss kommit hem från Stockholm, där han var med jobbet, och ska dit snart igen.
Jag: "Jag vill också åka till Stockholm!"
Han: "Jag är i Kista och bor på ett hotell som heter "Mr. Chip"!


Igår var vi på bio. Först åt vi pizza med rödvin till, och sen skulle vi se Ghost Rider. Jag misstänkte redan innan den började att en film med en man som brinner och ska vara en superhero inte är min film, direkt. Men va gör man inte for love? Det värsta är att inte ens L tyckte att den var bra. -Men förutom filmen var det en trevlig afton. Nu ska jag stoppa i dvd:n jag precis fick i min hand; som innehåller L Word säsong 3!!

Hade,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback