mer frustrerte fruer..

Nu har vi hunnit sätta i oss hela säsong två av FF! Yay! Jättebra serie, I love. Tyvärr har vi inte än ordnat säs 3, men jag flirtar in mig hos Lasse och hoppas att han kirrar. Asap! Som tur är ska han till Sthlm 3 dgr i veckan varannan vecka en stund framöver, så hans dåliga samvete över att lämna mig alldeles ensam bör räcka för honom att fixa. Man är inte ensam när man är med fruarna, liksom. Annars har ännu en helg passerat. Det var en hel rökfri vecka som gick åt helvete first thing fredag kväll när det blev rödvin till dvd. Ah well, får ta nya tag antar jag.. Beroende är en jobbig sak att handskas med!

 Lite pics från Stockholm: jag är seg på att lägga upp;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback