Norge:

Plus:
x Bra pengar
x Finns jobb
x Enkelt språk

Minus:
x Dyrt (ett pkt cigg för 70 NOK??!)
x Allt är stängt på söndagar
x Vägarna suger


Men jag har flyttat frivilligt so who am I to complain? Jag är glad att jag inte bor kvar i Falun. Jag är glad att Lasse och jag ska köpa lägenhet i Oslo. Jag är extremt glad för att jag har ett jobb där jag tjänar mer än vad min mamma gör, även fast jag inte gått klart gymnasiet.. Yes sir, life is sweet. Men jag vet inte hur länge jag ska jobba med Helly. Visst; det är ett bra jobb, men jag borde verkligen skaffa mig en utb. Rätt som det är sitter jag där med unge och hus och kan inte stort mycker mer än.. Jaa, vad är det egentligen jag kan?? (Teoretisk fråga; jag kan ju en jävla massa..)

Just nu rullar jag tummarna och väntar på att Lasse ska prata klart i telefon och hand over  nästa avsnitt av L!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback