Oh jesus

Jag har nyss stoppat i mig en hel vitlöksbaguett. Urk. Borde verkligen lägga ifrån mig påsen med "Nut Temptations".

Mina bildörrar jävlas med mig! For real! När jag skulle hem efter jobbet hade de låst sig I G E N. Tur att Marte känner en; som kom sladdandes in på p-platsen med sin mörka BMW och verktygslådan i bakluckan. Efter många långa minuter ute i snön var alla dörrar insmorda och lås- och stängbara! Hoppas att de håller sig friska tills efter vår Stockholms-tur. Är liksom ingen hit att stanna på McDonalds längs E18 och komma krypandes ur bakluckan..
 
Jag borde packa. Vad ska jag ha med mig?!

Åh GUUU va jag är röksugen.

Lasse är i Stockholm (flög imorse) med jobbet, så jag ska sova själv. Usch, jag är inte van att sova själv. Fan va det är tråkigt.

Ni tror kanske inte att jag gör nåt annat hela dagarna (det hade väl i och för sig inte jag heller trott när jag ser how frequently this blog is updated) än att hänga på blogg.se resp blogg.no.
Så är inte fallet; jag är faktiskt ganska produktiv på mitt jobb. Svarar i telefon, lägger in beställningar, skär upp frukt (till mig), pratar med olika avdelningar, hämtar kaffe (åt mig) och ordnar och styr.. Kontorsjobb, helt enkelt! Nu borde jag ägna mer tid åt Lasse i mobilen..
Så där ja. Nu ska jag tända en cigg och titta på Gilmore Girls, innan Betty börjar. Och efter det måste jag packa. Seriöst; vad ska jag packa? Gah.


Goodnight, sleep tight, don't let the bedbugs bite. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback