presenter en vanlig onsdag!

Marte har varit i farten (Tyskland med jobb) och med sig hem hade hon världens minsta Clarins Toning Body Balm just for me! Min body är däremot bra mkt större än tubens innehåll räcker till, men tanken var fin ;) Dessutom fick jag ärva Costume; vilket faktiskt är en fantastiskt bra modetidning!

Lasse har tvingat mig att betala en elräkning på 6,300 NOK. (Jag skiter i att jag aldrig annars betalar "gemensamma" räknngar, det är fortfarande orättvist!!) Direkt efter att han ber mig betala kommer hans löneslipp (vet inte vad det heter på svenska, faktiskt..?) i posten där han ser hur mkt han har dragit in i Februari. Mycket. Som om inte det vore nog föreslog han att vi skulle dra till Östfoldhallen efter jobb så att han kunde shoppa! Just nu är det a twisted world säger jag bara..
Men: jag fällde ett par tårar så då kunde jag också få nåt fint när han var på shoppingtur.. Nu blev det aldrig shopping igår, för Lasse vart lite sjuk (killar och förkylningar, ni vet), så jag hoppas att jag har något innestående.

Nu skulle jag helst vilja stänga av tlf och data-skärmen och ta ett par minuter med Costume och kaffe. Gärne en Lucky till det, tack! ..och benen upp på skrivbordet för maximal effekt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback