...uppdatering

Igår var vi på Trimmen.. Ibland känns det som att hela mitt liv handlar om antingen träning, FF eller mat. Och lite Lasse (som kanske borde ta större plats?). Men skit samma, here goes: Vi var på träning igår. Precis när det börjar bli dags för kombinationen jag inte är speciellt bra på (då jag brukar försöka lura mig bort till vattenflaskan), gör Lillian* nåt oväntat! Jo förstår ni, hon vänder på hela gruppen! Helt plötsligt står jag längst fram och svettas (inte bara av ansträngning, I tell you) med en spegel mitt emot. Det är inte lätt när det är svårt, alltså..! Så var det hem till Marte för mat och FF (jag sa ju att det är samma saker om och om igen).. Halleluja, snart är det dags för avsnitt 6 av tredje säsongen!!

(*Lillian är instruktören..)

I helgen ska jag göra nåt kul! Jag vet inte vad än, men kanske en bio med kvällsfika? (Gärna öl- eller vinfika för min del) Jag såg att nya Hannibal filmen går på Fredrikstad Kino, så vi kanske tar oss dit.
Nu kliar det i fingrarna. Helst av allt vill jag shoppa shoppa shoppa!! -Men jag har alldeles för lite pengar för det just nu. Tacka vet jag Mars-lönen som kommer med massa övertid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback