Feed me

Så är söndagen snart slut. Har precis ätit en extremt god hemlagad pizza, och avslutar middagen med mer vin å lite blogg. Imorgon ska jag träna, men först och främst är det jobbet som gäller.

Köpte ett par Lee jeans igår, och med viss (viss) övertalning av Therese och Marte blev det ett par 28:or. Iiiik! Sist jag hade Lee var jag en 30, eller 31:a. Men som Therese uttryckte det: "Det var väl ingen direkt fight att få på sig 29:orna?". Och det var det ju inte. Så, gårdagen och idag har till stor del (mentalt iaf) ägnats åt jeansen. Alltså, jag vider ut dem..  Tur att jag har en Lasse som kan dra åt hylsorna medans jag knäpper knapparna.. Pust.

Nu ska jag ut på balkongen för min dessert, innan jag hoppar till Lasse som sitter i soffan!


Pizza Time!




Pizzadeg (Maizena)

Tomatsås (passerade tomater, vitlök, färsk oregano, salt å peppar)
Strimlad skinka
Tomater
Champinjoner
Majs
Pepperoni
Ost

Vitlöksdressing (avrunnen yoghurt, oregano, salt, peppar, vitlök)
Ruccola sallad

Dricka:
Rödvin, Vatten, Cider

Efterrätt:
Nötter och en Lucky. Mmmm.. Och mer rödvin, så klart!

Kommentarer
Postat av: Casandra

Haha vad klockrent! Men det brukar vara så, om man prövar en för stor storlek så passar inte jeansen och dom är slappa på vissa ställen och det är hur fult som helst. :D bästa saken att göra då är att pröva en mindre storlek ;D

Postat av: Casandra

Pizza är ju fetinggott! Synd att det var nyårslöftet bara ^^

2007-01-23 @ 14:25:16
URL: http://myfeature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback