Festen

Lördagen blev hektisk, men kul! Stressade in till träningen som började 10, ner på stan efter dusch, sol å bastu, hem till Marte för brunch och sen runt halva Oslo (kändes det som) innan vi var hos Marianne å festen.. Det var vin och prat och sång och öl, och mycket trevligt! Jag fick chans att skryta lite om mina aerobics-skills (obefintliga), och vi pratade även lite om helgen som kommer; när vi ska till Hafjell! Meen, så skulle vi ner till stan. Onkel Donald hette stället, och jag har varit där nån gång förut. Kommer ner till DEN mega kön, och det pallade jag inte just då. Så; jag sprang över till 7 eleven för lite krubb (tror jag).. De andra kom in och jag började ångra mig lite (jag frös säkert också, när jag tänker efter).. Så jag gick tillbaka till kön och stod där.. och stod och stod och stod och stod; i nåt som kändes som en evighet! Tills jag äntligen fick komma fram till den sköna vakten som tog och skulle ha leg. JAHAPP. Här var det 24 och han var inte ett dugg välvillig. Så vad gör man? Jag hade väl inget annat val än att gå ur kön igen.. Så efter en liten stund kom då Marte ut och vi skulle hem till Marengen. En taxi stoppade bredvid oss på gatan. Chauffören ville inte släppa in oss först, det satt ju redan 2 män i baksätet.. Men de var såna gentlemän, så vi fick åke med till Carl Berner. Eller; rättare sagt så körde de oss till Marianne för att sen ta av åt andra hållet. Och de betalade resan, grabbarna! Vilka gentlemän! Synd att de säkert inte hänger på blogg.se och kan se detta.. Men om nån från Harstad känner sig träffad: Many Thanks!

Snart är det "Close to home", men jag borde egentligen sova för att orka med spinning imorgon. På torsdag ska jag och Lasse på visning i Oslo!!






                         jag å marte

That's all folks!

Kommentarer
Postat av: Casandra

Haha du gjorde min dag riktigt rolig! Omg, stackarn som inte kom in!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback