..Floden

Det är helt otroligt! Jag har letat efter min kamera-laddare i flera dagar nu, och nästan vänt upp å ner på hela lägenheten (för att inte tala om hur ilsken jag har varit på Lasse när han försökte hjälpa till att leta. Jag gav honom a killer-eye bara för att jag var så sur.. Sorry, hon') i mitt sökande efter denna lilla sak. Så, helt plötsligt, som ett ljus (!) uppenbarade den sig för mig när jag stod och pratade i mobilen nyss. Den låg på byrån. Den låg på byrån. Suck.. Jag är däremot inte förvånad, eftersom jag har tappat bort mitt VISA kort två gånger (ena gången låg det  micron) och mobilen en gång (den låg i väskan i mer än en vecka) de sista två åren.. Så det var inte helt obegripligt att det dök upp, nej. Fan, det här kommer jag att få höra.

Men!! Det positiva är att nu kan jag ju ta kort när vi drar på skidsemester til Hafjell, första helgen i Februari. Jippie-ya-yey!

Det finns en jättebra låt som ni borde lyssna på, tycker jag. Tryck
här :)

Nu borde jag gå å duscha, för att fredagen ska kunna börja nångång. Det är alldeles för lätt att fastna i soffan med laptopen och teven på. Tur att jag är sjuk och får lov att göra ingenting på hela dagen!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Casandra

Haha fy tusan vad klockrent! Längtar till att få se massvis med skidbilder ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback