Gokart!

Perfekta 23-års presenten? Kanske.. Lasse ska få åka gokart med mig, Elina å Martin (Att L är den enda utan körkort kan bjuda på en hel del sjyssta tillfällen att pika, he he). Så, lördag förmiddag åker vi in till Oslo. Borde kanske ordna blindfold, men tror att det mest blir drygt med mer än en timme med ögonen förbundna, så det lutar åt Nej på den fronten. Han kommer ändå aldrig att gissa vad vi ska göra där inne!

Imorgon ska jag träna spinning. Halv sju på morgonen ska vi mötas på Spenst, jag och Marte. (Tur att jag sov två timmar på soffan innan Lasse kom  hem idag).. En del kollegor tillämpar flex-tid för att kunna träna; själv går man upp med tuppen för att ta hand om kroppen.. Vad säger man? Världsklass.
Dessutom har jag fixat timme hos "Nikita", för att klippa, slinga och färga bryn+ fransar. Lyx!!

Vi ska till Hafjell första veckan i Feb! -Vet inte vilka som ska med än, men det är då verkligen på tiden att jag använder någon av mina skidjackor, ett par av mina skidbyxor och något av alla mina underställ (ull, rosa, svart eller v-ringat?). Det blir lätt ett par plagg för mkt när man sitter å bläddrar i de där förbannade katalogerna varje dag. Tröjorna blir ju bara snyggare å snyggare ;) -Men jag har bestämt mig för att begränsa mina Helly Hansen-inköp hädanefter. Jag borde klara mig med (hittills) 13 jackor, right? ..Meeeen, så blir det sommar å massa nyheter som man bara "måste" ha. I admit; I'm addicted. Men som tur är för mig har jag även fått upp ögonen för annat än HH-kläder..

Jag ska bli bättre på att lägga till foton med bloggen, men då måste jag bli bättre på att ta intressanta kort med kameran. Bara mig poserandes blir lätt boring (för andra än mig, så klart).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback