Hey

Ingenting speciellt har hänt den här veckan. Ingenting!
Måndag:
Skulle träna, men det blev inställt pga av jobb (inte mitt). Såg på Top Model, gillar Joanie mer och mer..
Beställde kläder från RÖHNISCH via en kompis till en kompis. Mycket fint och mycket billigt! -Snart kan jag också se lika "sporty and fresh" ut som "alla andra" på Spenst.
Tisdag:
Spinning 06.45 före jobb. Thomas var borta, men en vikarie körde oss rätt rejält ändå..
Åkte med Teje ner till stan efter jobb. Åt en bakad potatis, tittade på kläder (lite mamma-kläder), köpte kläder. CSI 21.35! (Lasse somnade på soffan- oduschad efter hans träning!! Uuuuu..)
Onsdag:
Träning efter jobbet, solarium (för andra gången på minst fyra månader) efter träning. Ugly Betty på TVNorge 20.45. Åh, I just love that Betty!
Torsdag:
Spinning med Thomas 06.45 före jobb. Thomas fyllde visst år och bjöd på Smoothie (mm!) och chokladmuffins (vi höll oss från godsaker före frukost nu när vi är så hurtiga) efter träning! Ut på middag ikväll med Marengen å Marte. Marengen fyller 31!

..okej, det var visst en del som hade hänt.
Men jag har inte haft så mkt att blogga om, då. Men imorgon är det helg!!
På lördag ska vi träna på morgonen innan vi åker in till Oslo för att fira Marianne (aka Marengen). Idag har jag städat arkiv på jobbet. FY FAN va tråkigt. Sortera papper. Tur att jag har en dator som arkiverar allt åt mig. Bara "de där norskorna" som envisas med att ha allt på papper, i pärmar, i kartonger..

Tam ta dam.

Nu ska jag kika vidare på asos.com. Jag vill shoppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback