Hur gör man för att se ut som en gravid lastbilschaffis?

Enkelt: på med trucker-kepsen, brett isär med fötterna, och för guds skull människa; ut me magen!!
Traktorchaufför

Gårdagen blev otroligt lyckad! Go karten var huuuur kul som hlest! Först var jag skit nervös, men redan efter första pedaltrycket kände jag en lättnad som snart byttes ut mot adrenalinkick. Jag antar att jag måste avslöja resultaten..? Vi var 6 styck, jag kom sist i alla tre heaten. MEN! Min snitt tid var bättre än Lasses i två av dem. Det var en liten tröst för min del, måste jag erkänna ;)
Go kart 2Go kart
..efter åkandet satte jag mig i Polon och körde oss (Elina Martin å Lasse) från Alnabru hem till E & M.
Där fortsatte den trevliga stämningen, men adrenalin byttes mot vodka å champagne..


Där fanns även min digcam, så jag tänkte lägga upp lite av de kort som togs på Nyår;
Elina o MartinK och EJag och MarianneJag och L skålarJag och ElinaMarengen å LasseElina o ThereseNyårsfesten


..Och efter att jag har spanat in massa gamla sommarkort längtar jag efter sol, strand och hav..! Dessa är från 2004; året jag och Elina var på Cypern & Zakynthos, då Grekland vann fotbolls EM och sista året (so far) med beachpartyn.
CowboyhatsK, grek, kräftorHavetDollyZakyDrinkarElina å grekElina eldarJag och ElinaElina å FreddanGG K och EKristin, parken AthenKristin, AthenElina, parken AthenNY drickerZak
E, Spike, KSwe Nor!Elina på moppeGrekland vann!


Nu ska jag slå av datorn å hänga me på serien på teven,
Gonatt!


Kommentarer
Postat av: Kelly

Härliga bilder :-)

Postat av: Sofia Style

skitsköna bilder ju!

2007-01-15 @ 10:52:20
URL: http://sofiacarlberg.blogg.se
Postat av: SKiNHEaD BArBiEdOLL

Hahah ska knulldocksmannen föreställa ha en pussy? :D

2007-01-15 @ 17:31:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Stina

haha... gud vilka härliga bilder!!!

2007-01-15 @ 21:04:41
URL: http://stinalee.blogg.se
Postat av: Casandra

WAOW, fytusan vilket lyckat liv du verkar ha!, verkar hur spännande och inte minst hur roligt ut som helst! Verkligen en blogg jag kommer att följa :) Kram på dig

2007-01-15 @ 21:34:07
URL: http://myfeature.blogg.se
Postat av: Cascalita

Jag vill också ha en I (L) N.Y tröja! :O

2007-01-15 @ 22:54:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback