Ikke helt i slaget

Vaknade kvart över tre i natt med ont i halsen. Inte vanligt ont i halsen, dock, utan så ont så jag varken kunde svälja, prata eller ens tänka.. -nästan.. Så, "Body Pump" imorse kl 06.45 ställdes in, och jag sms:ade chefen att jag stannade hemma. Lite ironiskt, för igår snackade jag med Elina som var sjuk, och jag klämde ur mig "Jag hade inte haft nåt emot att vara sjuk nu, när det är så lugnt på jobbet. Mycket skönare att vara hemma i soffan när man kan njuta av det". Så denna onsdag har spenderats framför teven, under täcket och med laptopen bredvid mig uppslagen på diverse bloggar.

Bara så drygt att jag förutom ont i halsen har en jävla tandvärk! Jag är jäättehungrig men kan inte tugga just nu. Är iofs lite sugen på en soppa kanske.
På fredag får jag lön!! Jippie! Jag vill shoppa shoppa shoppa. Känner att det är dags för nåt i stil med det nedan..

                 


Fan, jag vill röka. Men det är kallt på balkongen, det regnar ute och jag har så ont i halsen så en cigg är nog inget att rekomendera. God damn it.

Jag måste nog improva mina skills när det handlar om att posta mode. Aint my thing, yet. Men snygga grejer är det!

Host host and out,

Kommentarer
Postat av: Casandra

Nej men fy, snälla, blogga inte om mode =) finns för många! =D Roligare att läsa när du bara skriver. Enjoying it =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback