Moviestar!

Nackdelen med att jobba med tanter (de flesta är äldre än 50, tror jag.. Kanske 40) är rökpauserna.

Har man riktigt otur kommer man ut precis när T har tänt sin Marlboro Lights 100's och är pratsjuk..

Som tidigare i dag, då lägger människan ut om hennes julpynt.. Hur många kartonger hon har packat ner redan, hur många kartonger hon trodde som behövdes totalt, vilket pynt hon hade köpt på mellandagsrean (både ordinarie och nedsatta priser angavs givetvis) och vilket pynt hennes väninna hade stickat själv (!), som hängde i gardinerna (så klart också hur gardinerna såg ut..). Suck!


Men, så var jag inne en snabbis till den andra T, och fick en härlig komplimang! "Du ser ut som en filmstjärna i dag". Fan va nice :)

Paid a fortune for it, but hey! Noppade och färgade ögonbryn, färgade fransar, blekt hår och klippt lugg gjorde visst sitt för mitt utseende.

-Det kanske kommer photo proof.


Så har vi den tredje T, som är gravid. Hon är lite bekymrad för att hon inte är lika exalterad som hennes man om barnet i magen. Vilket jag tror är helt normalt. Men det har då fått mig att börja tänka på hur jag blir som gravid (Och nu utgår jag ifrån att min extrema rädsla för sprutor/ blod/ sjukhus/ smärta och annat äckligt har försvunnit helt)..

Jag kommer att vara den som;

*berättar för alla detaljer för den som vill höra

*äter allt konstigt (klart man får noja på konstigt om man gillar all mat, right?)

*köper mammakläder som en dåre

*spelar på fördelarna (älskling, kan du hämta det? -jag är GRAVID!)

*känner mig sådär magasinaktigt sund och frisk och fräsch i allmänhet (oberoende av utseende alltså)


Men, ingen graviditet än på ett tag!!

I går sa Lasse att vi kanske kunde börja titta på lägenheter i Mars. Jippie!!

Jag tittar iofs redan en hel del, men bara på nätet. Åh, det finns mkt bra i Oslo måste jag säga!

Eller vad sägs om denna skönheten? (Liiiite utanför vår prisklass, det ska erkännas. Går för närmare 5)



 

Spinningen i går var ett helvete för my ass.. Vilken jävla hård sadel!!

Tror att jag har blåmärken efter det där, hade ont när jag satt ner hela dagen i dag :(
..Nemen nu är det dags för mig att dra; ska på "Stram opp" med Marte på Spenst.. Träning för alla pengarna nu förtiden!

Later,
K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback