Parlamentet fredag

Jepp, igår blev det Parlamentet (den samling jag köpte till Lasse i julklapp). Vi hann även med en del tube:ing, speciellt Johan Glans och Magnus Betnér. Fan vilka roliga grabbar! Jag vill se mer Stockholm Live.. You Tube som för övrigt är en samling massa bra saker.
Nu ska vi sola (första gången på ett halvår?), träna (squash) och sen drar vi in till E och M under eftermiddagen.. Go kart here we come! -L har ingen aning om vad som händer.. Däremot är jag tvungen att köpa en till sak; han klagar ju så jävligt på mina presenter. Nu spec är det julkalpparna jag inte var nå duktig på att köpa, enligt honom då.. Men vad?? Gaaaaah. Jag som trodde det var kul att köpa födelsedagspresent. Jag hade fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback