Saaaaweeet!!

Jag fick en egen laptop av Lasse i julkapp!!
Nu ska jag börja blogga på heltid! Man kanske kan tjäna en slant..? -Fast då krävs väl en del besökare, antar jag.

-Det har ju hänt en del sen sist jag bloggade..
Jag har tillexempel inte än bytt avdelning, och kommer inte att göra det heller. They just took it back :( -Pga massa internt, men det klart att det var tråkigt ändå, jag hade vekrligen sett fram emot att byta. Så jag är fortfarande på kundtjänst, och kommer väl att bli här ett tag till. Nu är det egentligen helt okej, hela hösten jobbade jag typ 10 typ tio timmar (minst!) om dagen; men det behövs inte nu. Så att komma 8 och dra 16 är rätt lyxigt..

Var hemma i Falun över jul, och det var helt okej. Min mamma annonserade att hon ska flytta ihop med hennes "nya", i Borlänge. Pappa bor på landet, och min bror vet jag inte helt var han bor.. Så nästa år tror jag att jag och L ska skapa vår egna jultradition. Förmodligen blir det i Oslo (wiiiii!), så då kan det vara nice att få besök.

På nyår var jag och L bjudna in till Oslo, Elina, Martin och deras 'gäng' hade fest. Skitkul! Men jag började dricka lite tidigt, så runt två-snåret somnade jag.. först i soffan, sen i nåns säng (utan "nån" där!). Jag hann se raketerna vid tolv-slaget, och påpassligt nog var det ett svenskt gäng som sjöng "Du gamla du fria" i samma park, så jag fick lite skön stämning också.. (Varför man sjunger nationalsången på nyårsafton vet jag inte..?) -Jag ville att de andra skulle klämma i med "Ja, vi elsker"; men de var inte lika vassa på deras anthem som jag är på min, det måste jag ju säga..
Tåget hem på nyårsdagen var bland det värsta jag har varit med om! Usch, det finns bakis och så finns det  bakis.

Jag är helt såld på bloggar; finns det nåt intressant så är jag där. Bli inte nervös om det syns att jag snokar runt. (Syns det??!)
Nu ska vi göra marrängsviss! ..Får se om jag orkar nåt efter vår taco-middag..

Bye bye,
K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback