Skojar du med mej?

Igår blev det lugnt med dvd-tittande (FF så klart), men tyvärr tyvärr tyvärr så missade jag "Så ska det låta".   -Men jag ska se reprisen imorgon när den nu kan tänkas gå (För dig som inte känner mig så kan jag säga att "Så ska det låta" är mitt absoluta favoritprogram!). I morse var jag uppe halv tio, klar för "Trim" på Spenst (Norsk motsvarighet till SATS). Som vanligt alldeles för många komplicerade steg att hänga med på (tog väl ett halvår innan jag klurade ut Friksis' varianter), men riktigt bra med styrka på slutet. Men de måste skämta med mig.. Efter x antal rep av armhävningar samt vikter så bjuder Spenst på en hårblås i storlek med en gammal videokamera! Den saken är så tung så inte ens mitt hår (jag har ganska lite hår) blev torrt, för jag orkar inte hålla den uppe. Aj, aj, aj.. :(

Nu ska snart jag å Lasse till hans pappa å sambo för middag och trevligheter.
Vi hade snö i en kvart, sen börjar det regna igen.. Jesus christ, vad har vi gjort med världen, egentligen?

Veckans höjdpunkt: Marte har lovat att illustrera alla "moves" från de olika timmarna på Spenst vi går på, via webcam.. Moahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback