Skryt

Jag glömde ju att skryta om mig själv! Imorse var jag och Marte på morgonpasset, Spinning. Tio i sex satt jag i bilen (nu med stjärtvärme, jesus christ halleluja!) på väg till Moss.. Lämnade Lasse på tåget och satt på sadeln strax före kvart i sju. -Den här gången fick jag vad som kan liknas med en kärringsadel i förhållande med vad jag fick sist, så jag blev inte helt mör i stjärten (halleluja igen!).

Fan va roligt med folk som engagerar sig i mitt liv! -Jag vet att jag snokar runt som fan, men är dålig på att lämna kommentarer själv. The blogcommunity is far more than I ever imagined! Fortsätt kolla allihopa!
..Jag får lite lätt prestationsångest, men det gör inget! Huvudsaken är att jag får besökare, ha ha.

iiiiiih vad glad jag blev nu! Tog en cigg efter maten, och solen sken! Ska till tandläkare kvart i fyra (usch usch usch) men inget ska få försöra mitt goda humör today, honey! ..Nu ska jag blogga vidare.

Eh, kanske jobba lite också om jag hinner. Ho ho ho

Kommentarer
Postat av: Casandra

Kommentar i både detta och ditt förra inlägg,
Eftersom du nu gillar bloggvärlden så mycket så kan man ju rekomendera alla modebloggar, eftersom det nu finns typ 1000 st!

Många av dom suger så riktigt hårt, men sen finns det ju hur många som helst som är riktigt bäst :) Engla's Showroom är en av dom bästa och det är ju nästan bevisat :P hehe, sen är det ju en massivis med andra som inte har blivit så publicerade, danweistyle.blogg.se är annorlunda och bra :)

2007-01-16 @ 19:36:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback