Thank god for webTV

svt.se bjuder på höjdpunkter via webTV: well done! Efter en snabb titt på dagens tv insåg jag att SSDL inte gick i repris idag, men nästa lördag. Så länge kan jag inte vänta, så när jag fick reda på att det även går att se program via svt's hemsida blev jag inget annat än väldigt glad! Sagt och gjort, jag tryckte på play och såg hela första programet, säsongspremiären. Killarna var helt okej, pianisterna likaså. Caroline verkar inte passa in till 100%, men jag ser hellre nån som rör armar och fingrar på ett annorlunda sätt än nån som sitter och bara pratar bebis-språk hela tiden (Anna). Som vanlgt, helt ok underhållning!

-Peter, du kan lita på mig fredag klockan 20.00!

Mr Settman


Vi ska kanske en tur till Sverige idag, för att handla mat och annat nödvändigt.
Nordby here we come!
Annars ska jag till jobbet imorgon, vilket blir lite.. ovanligt. Uppe före 11? Bara att kasta sig in i gamla rutiner igen. Men det går säkert bra, som det brukar göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback