Uopsy Daisy

Fan fan fan. Klockan är snart 11. Nej men fan igen; den är fem över! Jag måste verkligen gå och lägga mig nu. Helst en timme sen. Suck. Men först borde jag hänga upp tvätten jag har tvättat (och blekt: för är det inte underbart med vita kläder som är riktigt riktigt vita?), och som ligger å väntar i maskinen. Plus att imorgon måste jag upp halv sex, för att hinna med spinningen klockan 06.45.
Marte bangade på träningen, igen! Hon hade "lovat" mig body pump igår, men det blev aldrig av. Så drog hon sig ur morgondagens cykeltimme också, den latmasken. (Trodde du vekrligen inte att jag skulle blogga om att du strejkar?! Take this as a warning.. Moahaha).
Men, så slog Oddrun en signal till mig och hon ville hänga på. Perfekt! Vet inte om jag vill cykla själv. . Men nu slipper jag grubbla över det.

Så efter jobbet ska vi in till Oslo och gå på visning. Jag har inte helt bestämt mig för vilken lägenhet vi ska se på än, men håller ögonen öppna på finn.no. -Anledningen att  jag får välja vad vi ska se är för att vi inte ska köpa något. Än. Men snart! -Kan bli kul att se den kompromissen. Nåja.

Och efter visning blir vi kvar i Oslo för att möta stockholmaren som ska med oss till fjället på fredag.
Alltså kommer jag att komma hem efter 11 imorgon kväll och då ska jag packa en väska full med outfits som klarar av 2 nätter å två dar uppe på Hafjell.

Fan... Nu måste jag gå och hänga upp tvätten.
Hörs!

Kommentarer
Postat av: Marte

Hmm sladrehank... Jeg syntes jeg hadde en god grunn for å stå over spinningen.. Denne uken kommer jeg sterkere tilbake :-)

2007-02-05 @ 17:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback