Barcelona gänget drar till Cypern!

Oh yes! Hittade fyra biljetter flyg tur/retur Gardermoen-Larnaca 20e augusti. Klart man slår till!
Therese, Jorunn, Marte and myself. En vecka på Cypern med sol, cigg och öl. Fan va gott med öl i solen!
Ska bli riktigt riktigt nice att komma ner igen. Det var tre år sedan jag spenderade "en hel sommar" med havet, drinkarna och det  glada livet. Ändå känns det lika knäppt så fort det blir sommarlovs tider och man inte får dra ner på en härligt lång utdragen semester, med enda bekymret är vad man ska ha för kläder på kvällen. Nej, stryk det sista, det är inte ens problem med kläder när man är utomlands.

Men, jag får väl vara glad med det vuxenliv jag har skaffat mig antar jag. Pengar så jag kan köpa vad jag vill (jag älskar att vara vuxen!!) -så länge inte Lasse får reda på allt :) Egen lägenhet, bil att ta mig vart jag vill med och ett jobb jag trivs med. Och ett seriöst förhållande, så klart. I like my baby too..

Men före Cypern är det flytt som gäller! På fredag får vi nycklarna, och jag har some serious moving to do. Marte ska kirra stooor Toyota Hiace som ska köras full med kartonger till helgen, så vem vet? Vi kanske kan sova i nya lägenheten redan första helgen? Jag hör i mitt bakhuvud "..lugna ner dig älskling, det tar tid att flytta"

I helgen var det mega party; inga förväntingar what so ever; men det slutade med en riktig feting fylla. Inte mig emot! Var riktigt nice att bli bjuden på sprit för en gångs skull, det var alldeles för länge sen sist. Fredrikstad har fått ett hett uteställe; Nya SAS-hotellet's sky bar. Bra musik och skön stämning:

Så här full var jag:
image255

..Och Marte var så full så hon bet mig EFTER att hon tryckt i sig hela smash-påsen!!
-Hela MIN smash-påse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback