Bästa nätshoppingen ever!!

Jajajaja! Jag har gjort en kupp! Ett riktigt fynd. Eller, rättare sagt; flera fynd!
Från H&M's hemsida har jag beställt och fått hem: en väska, två toppar, en kjol och ett par byxor!
(Jag orkar inte lägga upp bilder - jag har bestämt mig för att jag INTE har en modeblogg. Jag vill hellre definera den som en reseblogg, eftersom det är jag som bloggar, och jag gillar att resa. Logiskt.)
Till den nätta summan av 350,- inkl frakt på 50,-. Du hörde rätt, 300 spänn för allt det där!

Nu har jag snart lunch.. Hela dagen har gått åt till diverse ärenden och småspring, däremot förbannat lite jobb relaterat. Men det är väldigt lugnt just nu, jag sitter bara och väntar på att nån ska ringa mig och beställa grejer.. -Eller inte. Inte många dagar kvar nu innan jag drar!

Klockan 16 drar jag till Oslo och ska kolla lägenheten! Skippidoooo, och solen tittar fram. Men det är synd om miss Marte, hon är magsjuk =(

Antal arbetsdagar kvar till semester: 4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback