family matters!

Vilken galen helg! Min bror kom i fredags kväll och sen dess kan man väl säga att helgen har gått i alkoholens tecken (eller dimma) . Men kul har det varit! Stött på enormt kaxiga vakter, promenerat runt hela Oslo under nattetid, druckit sprit, shot och öl och invigt lägenheten med fest. En lyckad fest may I add! Så otroligt skönt när allt bara funkar!

Idag, vända-tillbaka-dygnet-tid efter två slitna dagar i soffan framför dvd med chips och godis. Till och med på tapeten för en liten joggingrunda med Elina senare i eftermiddag. Time to shape up!
Bäst för mig att jag håller mig vaken under de här kritiska morgontimmarna, fixar jag det somnar jag i tid ikväll och är tillbaka på kärringstadiet. Nästan så man längtar efter att börja jobba igen och komma in i rutiner. Hua!

Tripp till Falun onsdag eftermiddag, vilket ska bli kul faktikst!

Måste även tillägga att DISKMASKIN ÄR FAN GUDS GÅVA TILL ALLT OCH ALLA! Tänk att vi vaknade ut på söndag förmiddag, och efter att vi pantat flaskor var fan lägenheten ren! Det är omöjligt att beskriva denna guds glädje i ord. Men jag försöker ändå med ett rungande HALLELUJA!!!

Kommentarer
Postat av: Marte

http://www.carmex-kiss.de/index.php?meintanz=1054824874040

2007-07-23 @ 22:53:16
Postat av: Bergman

Dæven Kriistin! att ja inte ble inviterad till er housewarmingparty....fy bubblan

Postat av: Kristin

Bergman: Sorry! Nu när du är småbarnsförälder är det lätt hänt att glömma bort med inbjudan till fester. Men vi får ta en riktig fest nästa helg! Ska bli grymt kul med bröllopsfesten :)
Marte: Det där var jag på krogen förra helgen!

2007-08-01 @ 16:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback