hemmafru på heltid, feelin good!

Så härligt med semester! Igår vaknade jag lite för tidigt men det tog jag igen i morse.
Igår var det IKEA för tionde gången. Jag har full förståelse för att IKEA omästter x antal miljarder kronor om året, men nu borde jag ta åt mig en del av den äran. Efter tredje gången på det enorma varuhuset tycker man ju att det inte kan vara mycket nytt att se och inhandla.. FEL! Det dyker ALLTID upp nya saker man faktiskt  måste ha i en ny lägenhet, saker och ting man inte förstår att man har klarat sig utan. Och då har vi inte ens börjat tänka på det  man bara vill ha, och saker som är kul att köpa.
Om vi säger så här; jag fattar att de tjänar pengar, Ingvar och company!

Men nu är det inte aktuellt med fler besök dit, än på ett tag. Idag ska jag köpa damsugare, och så ska jag försöka lugna ner mig lite. Insupa den härliga Oslo-atmosfären och bara vara. Bara ha semester!

Hämta Elina och Martin på Grademoen inatt efter deras Bulgarien semester. Hoppas att solen kommer till helgen när Erik ska på besök. Ringa och tjata (ytterliggare) om att min kamera ska komma tillbaka från reparation så jag kan föreviga brors besök.. Och hinna se lite Greys innan Marte drar till svenska hufvudstaden och leker svensk på riktigt. Ja, det är mkt man ska hinna med i sna dagar!

Bäst jag skyndar mig att duscha så jag kommer iväg nån gång..
Men min nya soffa är så skön, och det är så fint i min (okej okej, VÅR) nya lägenhet så det är lite "iiiih" och "ååååh" över hela situationen. Ja, you get it. Men nu äre hurry som gäller;


Sneiks!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback