inte konstigt om man längtar bort..

Det regnar ju hela tiden här! Enligt nrk's vädermeterologer (tack för tipset, Elina) ser det liite ljusare ut på fredag. Längre än så vågade de väl inte förutspå.. Fram tills dess är det regn, åska, och mulet.
"Why? Why does bad things happen to good people?!" (Ross Geller I love you).

Min lillebror kommer på besök! Han är iofs inte så liten längre, men han är fortfarande min bror. Nästan en hel vecka med mig i Oslo, kan bli spännande att sysselsätta honom. Ska bli riktigt kul, faktiskt..

Men nu längtar jag verkligen bort. Blev inte bättre av att söka på bilder på stränder och diverse soliga ställen. Men jag fattar inte vad jag har gjort för fel? Jag klagade inte en enda gång över att det var för varm! Inte en enda gång! Ändå blir man straffad av vädergudarna. Life aint fair..


image262
Vilken häftig bild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback