jag är fortf vaken!

Yep, nu sitter jag och dricker light läsk ur burk med sugrör.
Snart kommer jag nog att bli hungrig. Inte bara för att det var typ
4 timmar sen jag åt, utan för att jag har hört att lighläsk har nånting i sig som stimulerar hunger.
Jag vet, aint I a smart girl som får med mig sånt? Allmänbildad kallas det!
Har helt glömt bort kaffet dock, men än finns tid. Lasse ligger och sover sen lääänge.

Jag ska in på asos.com. Som om jag inte skulle hitta nåt att lägga pengar på, liksom!
Länge sen jag unnade mig kläder (läs: har inte haft råd att shoppa kläder tack vare
IKEA som fuckade upp min ekonomi, och Lasses indirekt, big time). Är så sugen
på att shoppa så det kliar i fingrarna! Impulsköp är my middle name y'all!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback